OPEN EDUCATIONAL RESOURCES

UPA PERPUSTAKAAN UNEJ | NPP. 3509212D1000001

  • Home
  • Admin
  • Select Language :
    Arabic Bengali Brazilian Portuguese English Espanol German Indonesian Japanese Malay Persian Russian Thai Turkish Urdu

Search by :

ALL Author Subject ISBN/ISSN Advanced Search

Last search:

{{tmpObj[k].text}}
Image of Quality and Change in Teacher Education; Western and Chinese Perspectives
Bookmark Share

Text

Quality and Change in Teacher Education; Western and Chinese Perspectives

Lee, John Chi-Kin - Personal Name; DAY, Christopher - Personal Name;

Topik “Kualitas dan Perubahan dalam Pendidikan Guru; Perspektif Barat dan Tiongkok” mengeksplorasi perbedaan dan persamaan pendekatan pendidikan guru antara konteks Barat dan Tiongkok. Kemungkinan besar diskusi ini membahas berbagai aspek seperti pengembangan kurikulum, metodologi pengajaran, filosofi pendidikan, dan integrasi teknologi dalam pelatihan guru. Analisis komparatif ini memberikan wawasan tentang bagaimana sistem pendidikan yang berbeda mengatasi tantangan dan inovasi dalam pendidikan guru untuk meningkatkan kualitas pengajaran dan menanggapi kebutuhan masyarakat. Jika Anda tertarik dengan topik ini, kemungkinan besar ada artikel dan buku ilmiah yang menggali lebih dalam perspektif ini. ;;; • Menjelaskan konteks sejarah, kebijakan dan praktik pendidikan guru • Mengilustrasikan perbedaan reformasi baru dalam pendidikan guru dalam hal kurikulum, pengajaran dan penilaian • Mengeksplorasi isu 'kualitas' pendidikan guru dan isu-isu implementasi perubahan dalam pendidikan guru?


Availability

No copy data

Detail Information
Series Title
Professional Learning and Development in Schools and Higher Education
Call Number
370.71 LEE q
Publisher
Hong Kong, China : Springer International Publishing., 2016
Collation
-
Language
English
ISBN/ISSN
978-3-319-24139-5
Classification
370.71
Content Type
text
Media Type
computer
Carrier Type
online resource
Edition
13
Subject(s)
Teori dan Metodologi Pendidikan
Specific Detail Info
-
Statement of Responsibility
John Chi-Kin Lee, Christopher Day
Other Information
Cataloger
erwin
Source
https://link.springer.com/10.1007/978-3-319-24139-5
Validator
erwin
Digital Object Identifier (DOI)
-
Journal Volume
-
Journal Issue
-
Subtitle
-
Parallel Title
-
Other version/related

No other version available

File Attachment
  • Quality and Change in Teacher Education; Western and Chinese Perspectives
Comments

You must be logged in to post a comment

OPEN EDUCATIONAL RESOURCES

Search

start it by typing one or more keywords for title, author or subject


Select the topic you are interested in
  • Computer Science, Information & General Works
  • Philosophy & Psychology
  • Religion
  • Social Sciences
  • Language
  • Pure Science
  • Applied Sciences
  • Art & Recreation
  • Literature
  • History & Geography
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Advanced Search
Where do you want to share?