This book provides an international perspective of current work aimed at both clarifying the theoretical foundations for the use of multimodal representations as a part of effective science education pedagogy and the pragmatic application of research findings to actual classroom settings. Intended for a wide ranging audience from science education faculty members and researchers to classroom te…
Kami telah belajar banyak dari penelitian kami tentang BEP tentang personalisasi pembelajaran. Dengan risiko menawarkan analogi reduktif, kami menganggap bahwa peran guru dalam pengaturan baru ini seperti menjadi instruktur mengemudi.Saat mengajar anak muda mengemudi, Anda tidak menghabiskan sebagian besar waktu di kursi pengemudi, membuat peserta didik menonton dan mendengarkan (meskipun persi…
Kami telah belajar banyak dari penelitian kami tentang BEP tentang personalisasi pembelajaran. Dengan risiko menawarkan analogi reduktif, kami menganggap bahwa peran guru dalam pengaturan baru ini seperti menjadi instruktur mengemudi.Saat mengajar anak muda mengemudi, Anda tidak menghabiskan sebagian besar waktu di kursi pengemudi, membuat peserta didik menonton dan mendengarkan (meskipun persi…
This book provides an international perspective of current work aimed at both clarifying the theoretical foundations for the use of multimodal representations as a part of effective science education pedagogy and the pragmatic application of research findings to actual classroom settings. Intended for a wide ranging audience from science education faculty members and researchers to classroom te…